• Вс. Ноя 24th, 2024
Популярные метки

ЖЕКЕ МӘСЕЛЕЛЕРІМЕН ҚАЛА ӘКІМІНЕ ЖҮГІНДІ

Автор:admin

Июл 16, 2024
Spread the love

Түркістан қаласының әкімі Нұрбол Тұрашбеков “Отырар”, “Шауғар” тұрғын алаптарындағы кездесуден кейін азаматтарды жеке қабылдап, өтініштері мен ұсыныстарын тыңдады.
Қабылдау барысында тұрғын үй кезегі, жұмыспен қамту, үйіргелік жер кезегі, әлеуметтік көмек, денсаулық сақтау мәселелері көтерілді. Кей сұрақтар бойынша тұрғындарға заң талаптары түсіндірілді.
Аз ғана табысы бар және оның едәуір бөлігін коммуналдық төлемдерге жұмсаған отбасылар, Қазақстан азаматтары мемлекет тарапынан тұрғын үй көмегін алуға құқылы.
Тұрғын үй көмегін қалай алуға болады, қандай құжаттар жинау керек және қандай өтемақы күтуге болады, сіз осы материалдан білетін боласыз.
Тұрғын үй көмегі дегеніміз — аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) жеке тұрғын үйді немесе оның мемлекеттік тұрғын үй қорынан алынған немесе жергілікті атқарушы орган жалдаған оның бір бөлігін ұстауға кеткен шығындар арасындағы айырмашылықты өтеу үшін берілетін төлем, және Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңында белгіленген тәртіппен жергілікті өкілді органдар белгілеген, аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) осы мақсаттарға арналған шығыстарының шекті деңгейі.
Яғни, мемлекет аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету, төлеу бойынша шаралар қабылдайды:
— кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған шығыстар;
— телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемді арттыру тұрғысынан коммуналдық және байланыс қызметтерін тұтыну;
— мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді және жеке тұрғын үй қорында жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдалануға арналған шығыстар.
Тұрғын үй көмегі тұрақты тіркелген және тұрғын үйінде тұратын, аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) Қазақстан Республикасының аумағында жалғыз тұрғын үй ретінде, сондай-ақ тұрғын үйді жалдаушыларға (қосымша жалдаушыларға) мемлекет тарапынан берілуі мүмкін тұрғын үй қоры және жеке тұрғын үй қорында жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғын үйлер.
Отбасылық шығыстардың шекті рұқсат етілген деңгейін жергілікті мәслихат белгілейді және тоқсандағы отбасының орташа айлық жиынтық кірісінің 5-тен 20 пайызына дейін өзгеруі мүмкін.
Тұрғын үй жәрдемақысын белгілеу кезінде отбасының қандай табысы ескеріледі
Отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу кезінде есеп айырысу кезеңінде Қазақстан Республикасында және шетелде алынған барлық кірістер түрлері ескеріледі:
1) жалақы, әлеуметтік төлемдер түрінде алынған кірістер;
2) Қазақстан Республикасының «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексінде көрсетілген балаларға және адамдарға алимент түріндегі кірістер;
3) жеке қосалқы шаруашылықтардан түсетін кірістер — үй шаруашылығы, оның ішінде мал мен құсты ұстау, бау-бақша, бау-бақша өсіру;
4) кәсіпкерлік қызметтен алынған кірістер;
5) жылжымайтын мүлік пен көлік құралдарын жалға беру мен сатудан түскен кірістер;
6) бағалы қағаздардан түсетін кірістер;
7) қайырымдылық түрінде алынған кірістер, жылжымайтын мүлікті, көлік құралдарын және басқа мүлікті мұраға алу;
8) тегін алынған ақша түріндегі табыс;
9) ақшалай салымдар мен салымдар бойынша сыйақы (процент) түріндегі кірістер;
10) жарыстардағы, жарыстардағы (олимпиадалардағы), фестивальдардағы, лотереялардағы, ұтыс ойындардағы, оның ішінде депозиттер мен қарыздық бағалы қағаздардағы заттай ұтыстар және (немесе) ақшалай түрдегі кірістер; барлық отбасы мүшелерінің кірістері тоқсанның алдындағы тоқсанға жазылады. тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш беру.
Қандай коммуналдық көрсетілетін қызметтердің орнын толтыруға болады:
Тұрғын үй көмегінің мөлшері мен тәртібін республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті өкілді органдары тұрғын үй көмегін көрсету ережелері негізінде анықтайды.
Осылай, коммуналдық қызметтердің тізімін әр өңірдің мәслихаты анықтайды.
Тұрғын үй жәрдемақысы қалай есептеледі:
Тұрғын үй көмегі шығындар сметасына сәйкес кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау үшін, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы төлемдер үшін жеткізушілер ұсынған шот-фактуралар негізінде көрсетіледі және бюджеттік қаражат есебінен аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді төлеуге арналған шоттар.
Мысалы, тұрғын үй көмегінің жеңілдетілген есебі.
1. отбасының кірісі — 200 мың теңге, Астана қаласы бойынша шығындардың шекті рұқсат етілген деңгейі — 5%.
2. төмендегі бағыттар бойынша шығындар сомасы 20 мың теңгені құрайды, отбасы табысының 5% -ы 10 000 теңгені құрайды
Мүгедектігі бар адамдарды жұмыспен қамту үш бағыт бойынша жүзеге асырылатынын хабарлады.
Біріншісі – жұмыс орындарын квоталау, ауыр жұмыстардағы, еңбек жағдайлары зиянды, қауіпті жұмыстардағы жұмыс орындарын есепке алмағанда, жұмыс орындары санының 2-ден 4%-на дейінгі мөлшердегі жұмыс орындарын квоталау. 2023 жылдың қорытындысы бойынша 8 мыңға жуық мүгедектігі бар адам жұмысқа орналастырылды. 2024 жылдың бірінші тоқсанының қорытындысы бойынша 4 мың адам жұмысқа орналастырылды.
Екіншісі – жұмыс берушілерге арнайы жұмыс орындарын жабдықтау бойынша жабдықтарды сатып алу, монтаждау және орнату шығындарын өтеу үшін субсидиялар беру. Осы тетік шеңберінде жұмысқа орналастырылған мүгедектігі бар адамдардың жалақысы үш жыл ішінде субсидияланады. 2018 жылдан бастап субсидиялау шеңберінде 600-ден астам жұмыс орны ұйымдастырылды.
Үшіншісі – мүгедектігі бар адамдарды кәсіптік оқытуды, «Бастау Бизнес» жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқытуды, бос жұмыс орындарына және субсидияланатын жұмыс орындарына жұмысқа орналастыруды көздейтін жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына тарту. Жыл басынан бері аталған шаралармен 11,6 мың мүгедектігі бар адам қамтылды, оның ішінде 8,3 мың адам жұмысқа орналастырылды, 1,8 мың адам тұрақты жұмыспен қамтылды.
Бұдан басқа 2023 жылдан бастап халықтың әлеуметтік осал топтарына бизнесті дамытуға 400 АЕК-ке дейінгі мөлшерде гранттар беріледі. Қазіргі уақытта 702 мүгедектігі бар адам осындай қолдауға ие болды.
Қазақстанның барлық өңірлерінде мүгедектігі бар адамдар үшін қолжетімді және кедергісіз орта құру бойынша жұмыс жоспарлы түрде жүргізіледі.
Елімізде қолжетімділіктің интерактивті картасы сайтына енгізілген нысандарды бейімдеу бойынша 35 мыңнан астам басым нысандар анықталды. 2021-2022 жылдары 8 мыңнан астам нысан бейімделді. 2023 жылдан бастап 2027 жылға дейін жыл сайын кемінде 5 мың объект (5 жылда 27 мың) бейімделуі тиіс. 2023 жылдың қорытындысы бойынша 2021-2022 жылдарды ескере отырып, 13 857 нысан бейімделді.
2023 жылғы 1 шілдеде Әлеуметтік кодекстің қабылдануына орай елімізде мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау, арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету және әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы заңнаманың сақталуын бақылауды жүзеге асыру құзыретіне кіретін мемлекеттік әлеуметтік қорғау инспекторлары институты енгізілді. Былтыр әлеуметтік инспекторлар барлығы 1 127 тексеру, 2024 жылдың басынан бері 1396 тексеру жүргізді. Өңірлердегі әлеуметтік инспекторлар мүгедектігі бар адамдардың заңды құқығын қамтамасыз ету үшін әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде бейімдеу іс-шараларын жүргізуде оң динамиканы атап өтті.
Әр азаматқа жеке және тиімді тәсіл:
2024 жылы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі жеті негізгі бағыт бойынша жұмыс істейді.
Біріншісі – Қазақстанның инклюзивті саясатының Тұжырымдамасын әзірлеу және қабылдау, оны іске асыру әрбір азамат, дамудың жеке ерекшеліктеріне қарамастан, лайықты өмір сүруге және өзінің әлеуетін іске асыруға мүмкіндігі бар қоғам құруға мүмкіндік береді.
Екіншісі – азаматтардың қажеттіліктерін ескере отырып, олардың сапасын арттыру мақсатында әлеуметтік қызметтер көрсету жүйесін трансформациялау.
Үшіншісі – халыққа әлеуметтік қызмет көрсету орталықтарының қызметін цифрландыру. Қарағанды және Шығыс Қазақстан облыстарында пилоттық жоба жүзеге асырылуда.
Төртінші – техникалық құралдар мен оңалту қызметтерінің кейбір түрлерін монетизациялау. Бірінші кезеңде ортопедиялық аяқ киім мен гигиеналық құралдарды монетизациялау қарастырылады.
Бесінші – оңалту іс-шараларының тиімділігін бақылауға және жақсартуға көмектесетін цифрлық оңалту күнделігін әзірлеу.
Алтыншы – Әлеуметтік саланы дамытудың бірінші ұлттық ғылыми орталығын жаңғырту. Оның базасында мүгедектігі бар адамдарды табысты, тиімді оңалту мақсатында жаңа технологияларды әзірлеу жөніндегі жекелеген зертханалар құрылатын болады.
Жетінші – әрбір азаматқа жеке және тиімді тәсілді ұсынатын әлеуметтік және кәсіптік оңалтудың цифрлық хаттамалары енгізіледі.
Қабылдауға кірген 13 азаматтың өтініштері бойынша сала басшыларына нақты тапсырмалар жүктелді. Келесі кезекте әрбір сұрақ-өтініш бойынша заң шеңберінде жұмыстар жүргізілетін болады.
Қабылдауға қалалық ардагерлер кеңесінің төрағасы Жарқынбек Құлбайымбетов, қала прокуроры Каукен Нәрікбаев, қалалық полиция басқармасының басшысы Бауыржан Жанаев, қалалық мәслихат төрағасы Ғаппар Сәрсенбаев, қалалық мәслихат депутаттары Бекахмет Абусейітов, Ғалымжан Худияров, Жамила Сүлейменова, Самат Рысбеков қатысты.
Жалпы жыл басынан бері 95 азамат шаһар басшысының жеке қабылдауында болып, нәтижесінде 112 тапсырма белгіленген болатын. Оның 109-ы орындалып, 3 тапсырма орындалу сатысында.

Автор: admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика