• Пн. Июн 23rd, 2025
Популярные метки

САРЫАҒАШ АУДАНЫНДА «ҚЫЗМЕТ АЛУШЫЛАР КҮНІ» ІС-ШАРАСЫ ӨТТІ

Автор:admin

Июн 4, 2025
Spread the love

Мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру, азаматтармен кері байланысты күшейту және сервистік, клиентке бағдарланған мемлекеттік басқару моделін қалыптастыру мақсатында Сарыағаш ауданында «Қызмет алушылар күні» атты тақырыптық іс-шара ұйымдастырылды.
Бұл бастама Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Түркістан облысы бойынша департаменті тарапынан әзірленген «Сервистік және клиентке бағдарланған мемлекеттік аппаратты қалыптастыруға бағытталған қадамдық жоспар» негізінде жүзеге асырылып отыр.
ІС-ШАРАНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ:
Аталған іс-шараның басты мақсаты – азаматтарға мемлекеттік қызметтер көрсету барысында туындайтын сұрақтар бойынша жан-жақты ақпарат беру, олардың құқықтық сауаттылығын арттыру және көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсартуға бағытталған ұсыныстарды жинақтау.
Іс-шара тақырыбы:
«Азаматтарды тіркеу – тұрғылықты жері бойынша тұрақты және уақытша тіркеу, қандас мәртебесін алу және елден кетуге құжаттарды ресімдеу мәселелері».
ӨТКІЗІЛУ ФОРМАТЫ МЕН ҚАТЫСУШЫЛАР:
Іс-шара Сарыағаш аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің ғимаратында өтті. Онда бөлімнің білікті мамандары тұрғындарға өзекті мәселелер бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізіп, қызмет алушылардың ұсыныс-пікірлерін тыңдады.
Барлығы 16 тұрғын қамтылып, оларға төмендегідей бағыттар бойынша кеңестер берілді:
— тұрғылықты жері бойынша тұрақты/уақытша тіркеу рәсімдері;
— қандас мәртебесін рәсімдеу және оның ұзарту тәртібі;
— Қазақстаннан тыс елге шығуға арналған құжаттарды ресімдеу тәртібі;
— «Egov.kz» электронды үкімет порталы арқылы қызмет алу мүмкіндіктері;
— «Құтты мекен» мобильді қосымшасы арқылы онлайн қызметтер алу тетігі;
— көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге шағым беру тәртібі мен тетіктері.
ҚЫЗМЕТ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨТІНІШТЕРІ МЕН ҰСЫНЫСТАРЫ:
Қызмет алушылар өз пікірлерінде кейбір қызмет түрлерін алу барысында техникалық кедергілердің, ақпараттың жетіспеушілігінің немесе түсініспеушіліктің орын алып жатқанын айтты. Атап айтқанда:
— Уақытша тіркеу рәсімінің кейбір ауылдық округтерде әлі де қиындық тудыратындығы;
— Қандас мәртебесін ұзарту кезінде құжат жинау тәртібіне қатысты нақты ақпараттың жоқтығы;
— Электронды жүйемен жұмыс істеу барысында egov.kz порталында жиі кездесетін техникалық ақаулар;
— Халыққа қызмет көрсету орталығы мен әкімдік арасындағы үйлесімсіздік мәселелері.
Мамандар аталған мәселелер бойынша тиісті түсініктемелер беріп, құжаттарды рәсімдеудің оңтайлы жолдарын көрсетті. Сонымен қатар, арнайы дайындалған ақпараттық брошюралар таратылып, тұрғындар мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге шағым түсіру тәртібі бойынша кеңес алды.
МАҚСАТ – ХАЛЫҚПЕН ТҰРАҚТЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС:
«Қызмет алушылар күні» – бұл бір күндік науқан емес, тұрғындармен жүйелі түрде байланыс орнатуға бағытталған тұрақты форматтағы диалог алаңы. Аудан тұрғындарының өзекті мәселелерін дер кезінде анықтап, оларды шешуге бағытталған бұл шара алдағы уақытта да жоспарлы түрде өз жалғасын табатын болады.
Тақырыптар аясында:
— зейнетақы және жәрдемақы рәсімдеу;
— әлеуметтік көмек түрлері;
— жұмыспен қамту бағдарламалары;
— мүмкіндігі шектеулі азаматтарға көрсетілетін қызметтер;
— ауыл шаруашылығы субсидиялары;
— білім беру және денсаулық сақтау саласындағы қызмет көрсету тәртіптері бойынша арнайы қабылдаулар өткізу көзделіп отыр.
АШЫҚТЫҚ ПЕН СЕНІМ – БАСТЫ БАҒЫТ:
Мемлекеттік қызметтердің сапасын арттырудың басты тетігі – ашықтық пен қолжетімділік. Сондықтан әрбір азаматтың ұсынысы мен өтініші жіті назарға алынып, тұрғындарға сапалы және уақтылы қызмет көрсету – аудан әкімдігі мен тиісті мекемелердің негізгі міндеттерінің бірі.
Қызмет алушылар күнін өткізу – мемлекеттік қызмет көрсету процесін жеңілдетіп қана қоймай, халықтың мемлекеттік органдарға деген сенімін нығайтуға мүмкіндік береді.
Сарыағаш ауданында өткен «Қызмет алушылар күні» – азаматтардың құқықтық мәдениетін арттыру, қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызмет көрсету, халық пен билік арасындағы байланысты нығайту бағытында атқарылып жатқан маңызды шаралардың бірі.
Іс-шараның қорытындысы бойынша барлық ұсыныстар мен шағымдар жинақталып, тиісті органдарға жолданатын болады. Жауапты мамандар тарапынан қызмет көрсету сапасына қатысты ішкі бақылау күшейтіліп, тұрғындарға бағытталған сервистік қызметтерді жетілдіру жұмыстары жалғасады.
Қосымша мәлімет пен кеңес алу үшін:
Сарыағаш аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі.
Байланыс: +7 (725) 372 33 74.
Электрондық пошта: mr.sentr@mail.ru.
egov.kz порталы | e-otinish.kz платформасы.

Автор: admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Яндекс.Метрика