Сайрам ауданында мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру мен халықпен ашық байланыс орнатуға бағытталған «Қызмет алушылар күні» атты кең ауқымды ақпараттық іс-шара ұйымдастырылды. Бұл игі бастама Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Түркістан облысы бойынша департаментінің тікелей қолдауымен және «Сервистік әрі клиентке бағдарланған мемлекеттік аппаратты қалыптастыруға арналған қадамдық жоспар» аясында өткізілді.
Аталған іс-шараға аудан тұрғындары мен мемлекеттік қызмет көрсетуші орган өкілдері белсене қатысты. Атап айтқанда, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының Түркістан облыстық филиалына қарасты Сайрам аудандық халыққа қызмет көрсету бөлімі, Сайрам аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі, сондай-ақ аудан әкімінің аппараты жанындағы ұйымдастыру-инспекторлық, ақпараттандыру және мемлекеттік қызмет көрсету мониторингі бөлімінің мамандары шараға белсене атсалысты.
МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР ЖӘНЕ ТҮСІНДІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫ:
Кездесу барысында тұрғындарға келесідей бағыттар бойынша кең көлемді ақпараттық-түсіндіру жұмыстары жүргізілді:
— Тұрғылықты жері бойынша тіркеу (тұрақты және уақытша);
— Қандас мәртебесін алу және ұзарту тәртібі;
— Шетелге шығуға арналған құжаттарды рәсімдеу;
— Электронды үкімет порталы (eGov.kz) арқылы көрсетілетін қызметтер;
— Мемлекеттік қызмет көрсету барысында шағымдану жолдары мен тәртібі.
Мемлекеттік мекеме өкілдері тұрғындардың сұрақтарына жан-жақты әрі нақты жауап беріп, әрбір қызметтің рәсімделу ережесін қарапайым әрі қолжетімді тілмен түсіндіріп берді. Сонымен қатар, азаматтарға құқықтық кеңестер, өтініш беру формалары мен қажетті құжаттар тізімі туралы да толық ақпарат ұсынылды.
АҚПАРАТТЫҚ МАТЕРИАЛДАР ТАРАТЫЛДЫ:
Іс-шара аясында Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Түркістан облысы бойынша департаменті арнайы әзірлеген ақпараттық брошюралар мен жадынамалар таратылып, қатысушыларға мемлекеттік қызмет көрсету жүйесінің мүмкіндіктері мен артықшылықтары кеңінен таныстырылды. Аталған басылымдарда электронды форматта көрсетілетін қызметтер, өзін-өзі қызмет көрсету бұрышын пайдалану, шағымдану тәртібі және тұрғындардың құқықтары туралы мәліметтер қамтылған.
ҚЫЗМЕТ САПАСЫ – БАСТЫ НАЗАРДА:
Іс-шараның басты мақсаты – тұрғындармен кері байланысты күшейту, мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, сондай-ақ халықтың цифрлық сауаттылығын дамыту. Осы бағытта аудан тұрғындарына электронды үкімет порталы, «eGov mobile» мобильді қосымшасы және Telegram-бот сияқты заманауи платформалар арқылы қызметтерді үйден шықпай алу жолдары түсіндірілді.
Мамандардың айтуынша, бүгінде мемлекеттік қызметтердің басым бөлігі цифрлық форматқа көшірілген. Бұл – бюрократиялық кедергілерді азайтып, азаматтардың уақытын үнемдеуге бағытталған маңызды қадам. Сондай-ақ, электронды қызметтерді қолдану арқылы ашықтық пен жариялылық қағидалары қамтамасыз етіліп келеді.
КЕРІ БАЙЛАНЫС – НӘТИЖЕЛІ БАСҚАРУ НЕГІЗІ:
Іс-шара соңында қатысушылар тарапынан айтылған ұсыныстар мен пікірлер жинақталып, тиісті мемлекеттік органдарға жолданатын болды. Бұл – халықтың нақты сұранысы мен қажеттілігіне сай қызмет көрсету сапасын жетілдіруде маңызды қадам.
Сайрам ауданы әкімдігі мен Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің өңірлік департаменті мұндай іс-шараларды ұдайы ұйымдастырып отыруды көздеп отыр. Себебі халықтың мемлекеттік құрылымдарға деген сенімі – сапалы қызмет пен ашық диалогтан басталады.
