• Чт. Дек 18th, 2025
Популярные метки

ОРДАБАСЫ: «ҚЫЗМЕТ АЛУШЫЛАР КҮНІ» ІС-ШАРАСЫ ӨТТІ

Автор:admin

Дек 15, 2025

Ордабасы ауданында мемлекеттік қызмет саласында халықпен тікелей өзара әрекеттесу мақсатында ұйымдастырылған «Қызмет алушылар күні» іс-шарасы өтті. Бұл шара Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің «Сервистік және клиентке бағдарланған мемлекеттік аппаратты қалыптастыруға бағытталған қадамдық жоспары» аясында өткізілді. Іс-шара ауыл шаруашылығы және жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызметтерге қолжетімділікті арттыру, қызмет алушылардың құқықтары мен міндеттерін түсіндіру және азаматтардың туындаған сұрақтарына нақты жауап беру мақсатында ұйымдастырылды.

Іс-шараға аудан әкімдігі аппаратының өкілдері, ауылдық округ әкімдері, тиісті бөлім қызметкерлері, сондай-ақ жергілікті тұрғындар қатысты. Жиын барысында әрбір қатысушы мемлекеттік қызмет алу процесі, құжаттарды рәсімдеу тәртібі, мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мен уақытылы орындалуы жайлы толық ақпарат алды. Аталған шараның негізгі міндеті – қызмет алушыларға барлық мемлекеттік қызметтердің ашық және қолжетімді екенін көрсету, азаматтардың құқықтарын қорғау және жергілікті атқарушы органдарға деген сенімді нығайту болды.

Қызмет көрсету барысында қатысушыларға қажетті құжаттар тізімі, әрбір рәсімнің ерекшелігі, өтініш беру тәртібі мен мерзімдері толық түсіндірілді. Сонымен қатар жер учаскесін рәсімдеу, жерді пайдалану және бөлу, ауыл шаруашылығы саласындағы рұқсаттар, лицензиялау және өзге де мемлекеттік қызметтер бойынша сұрақтар қаралды. Әрбір тұрғынға жеке-жеке кеңес беріліп, туындаған мәселелерді шешу жолдары ұсынылды. Осылайша, азаматтар өз құқықтарын қорғау мен мемлекеттік қызметті дұрыс пайдалану жөнінде нақты ақпарат алды.

Іс-шара барысында мемлекеттік қызметтерді онлайн түрде алу мүмкіндігіне де ерекше көңіл бөлінді. Қатысушыларға электрондық сервистердің артықшылықтары таныстырылып, оларды пайдалану жолдары көрсетілді. Атап айтқанда, ауылдық округ әкімдіктерінде орналасқан «Өз-өзіне қызмет көрсету бұрыштары» арқылы электрондық порталдар – eGov.kz, elicense.kz және eGov mobile мобильді қосымшасы арқылы мемлекеттік қызметтерді рәсімдеу жолдары егжей-тегжейлі түсіндірілді. Сонымен қатар қатысушыларға ақпараттық брошюралар таратылып, әрбір қызмет түріне арналған түсіндірмелер берілді.

Аудандық деңгейде ұйымдастырылған бұл шараның маңыздылығы тұрғындардың мемлекеттік қызметке деген сенімін арттыруда, бюрократиялық кедергілерді азайтуда, сондай-ақ азаматтарға қызмет алу процесін жеңілдетуде айқын көрінеді. Әсіресе ауылдық елді мекендерде тұратын тұрғындар үшін мұндай іс-шаралар мемлекеттік қызметтерді түсіндіріп, барлық сұрақтарына тікелей жауап алу мүмкіндігін береді.

Аудан әкімінің орынбасарлары мен бөлім басшылары іс-шара барысында қатысушылардың сұрақтарына жеке-жеке жауап берді. Олар азаматтарды мемлекеттік қызметтерді алу жолдары туралы толық ақпаратпен қамтамасыз етіп қана қоймай, азаматтарға көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту, рәсімдердің уақытылы орындалуын қамтамасыз ету, сонымен қатар электрондық сервистер арқылы қызмет алудың ыңғайлылығын арттыру жөнінде ұсыныстар берді. Аудандық бөлім қызметкерлері әрбір азаматқа онлайн қызметтерге тіркелу, электрондық өтініш беру және құжаттарды электрондық форматта рәсімдеу жолдарын көрсетіп, тәжірибелік кеңестер берді.

Іс-шара барысында жергілікті тұрғындар тарапынан тұрғын үйге қажетті құжаттарды рәсімдеу, жер телімдерін алу, ауыл шаруашылығы саласында рұқсат алу, әлеуметтік қолдау шаралары бойынша сұрақтар қойылды. Барлық сұрақтар бойынша нақты түсіндірме беріліп, кейбір күрделі мәселелер бойынша жеке қабылдау ұйымдастырылып, шешім қабылдау жолдары талқыланды. Сонымен қатар, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында ұсыныстар мен пікірлер жазбаша түрде қабылданып, оларды өңдеп, қызмет көрсету процесіне енгізу жөнінде тиісті тапсырмалар берілді.

«Қызмет алушылар күні» іс-шарасы мемлекеттік қызмет көрсету мәдениетін жетілдіру, азаматтармен ашық және тиімді байланыс орнату, жергілікті атқарушы органдардың жұмысын халыққа көрсететін маңызды платформаға айналды. Бұл шара нәтижесінде тұрғындар мемлекеттік қызметтерді алу процесін түсініп қана қоймай, сонымен қатар өз құқықтарын қорғау және қоғамдық қатысу деңгейін арттыру мүмкіндігіне ие болды.

Аудан әкімдігі мен тиісті бөлімдер қызметкерлері қызмет алушыларға көрсетілген қолжетімділікті арттыру, ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүйелі жүргізу, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын тұрақты бақылауда ұстау бағытында алдағы уақытта да жұмысын жалғастыра беретіндігін атап өтті. Мұндай іс-шаралар азаматтардың құқықтық сауаттылығын арттыруға, жергілікті атқарушы органдардың тиімділігін көрсетуге және аудан тұрғындарының өмір сапасын жақсартуға нақты ықпал етеді.

Аталмыш шараның маңыздылығы — мемлекеттік қызмет көрсету жүйесінің ашықтығын қамтамасыз ету, тұрғындардың мемлекеттік органдарға деген сенімін нығайту және азаматтардың құқықтық сауаттылығын арттыруда көрініс табады. Сондай-ақ, «Қызмет алушылар күні» сияқты іс-шаралар мемлекеттік қызмет сапасын арттыруға, тұрғындардың өтініштері мен ұсыныстарын дер кезінде қарауға, жергілікті атқарушы органдардың жауапкершілігін күшейтуге мүмкіндік береді.

Жалпы, Ордабасы ауданында өткізілген «Қызмет алушылар күні» мемлекеттік қызмет көрсету жүйесін жетілдіру бағытындағы маңызды қадам болып, тұрғындар мен мемлекеттік орган өкілдері арасындағы байланысты нығайтуда айтарлықтай рөл атқарады. Бұл шараның нәтижесінде аудан тұрғындары мемлекеттік қызметтер туралы толық ақпарат алып, электрондық сервистерді пайдалану мүмкіндіктерін меңгерді, ал аудан әкімдігі мен бөлім қызметкерлері қызмет көрсету сапасын арттыруға бағытталған нақты ұсыныстар мен шараларды іске асыруға мүмкіндік алды.

Автор: admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *