Саяси партиялар жүйесі арқылы әйелдерді белсенді ілгерілету жүзеге асырылуда. Әйелдер мен жастарға сайлау партиялық тізімінде 30% квота енгізілгеннен кейін Мемлекет басшысы депутаттық мандаттарды бөлу кезінде осы квотаны міндетті түрде қарау нормасын заңнамалық тұрғыда бекіту туралы бастама жариялады. ЭЫДҰ елдерінің озық тәжірибесіне сүйене отырып, мемлекеттік бюджетті гендерлік жоспарлау негізі енгізілуде. Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі ұлттық комиссия Үкіметпен бірге және жергілікті бюджет қаражатын жоспарлау және пайдалану кезінде әйелдер мен ерлердің, ұл-қыздардың құқықтары мен мүдделерін жан-жақты ескеру мақсатында гендерлік бюджетті күшейту мәселесін талқылап жатыр. ЮНИФЕМ Ұлттық комиссиямен бірге «Қазақстандағы әлеуметтік (гендерлік) бюджеттер» жобасын жүзеге асыруда. Гендерлік саясатты іске асыру шеңберінде гендерлік білім беруге маңызды рөл беріледі. Қоғамдық санада қоғам өмірінің барлық саласында ерлер мен әйелдердің шынайы теңдігіне қол жеткізудің маңыздылығын күшейту мақсатында еліміздің жетекші баспа және телеарналары мен әлеуметтік желілері арқылы ақпараттық-ағарту жұмыстары белсенді түрде жүргізілуде. 2018 жылы республикалық және өңірлік бұқаралық ақпарат құралдарында отбасы құндылықтары мен гендерлік теңдікті насихаттау бойынша 3,1 мыңнан астам ақпараттық-талдау материалдары жарияланды. Қазақстан азаптау мен зорлық-зомбылыққа, әсіресе әйелдер мен балаларға қарсы мүлдем төзбеушілік саясатына берік. Осыған байланысты, БҰҰ азаптаулардың алдын алу жөніндегі кіші комитеті делегациясының 2016 жылдың қыркүйегіндегі сапарынан кейінгі ұсыныстардың көпшілігі ұлттық заңнамаға енгізілді. Сонымен қатар, Қазақстан БҰҰ-ның шарттық органдарымен осы мәселе бойынша белсенді ынтымақтастықты жалғастыруда. 2019 жылы БҰҰ-ның Әйелдерге қатысты кемсітушілікті жою жөніндегі комитетінің 74-ші сессиясында 5-ші ұлттық баяндама қорғалды, оның қорытындысы бойынша Қазақстанның айқын жетістіктері атап өтілді. Сонымен қатар, мемлекеттің гендерлік теңдікті қамтамасыз ету саласындағы шараларына қарамастан, елімізде гендерлік саясатты іске асыру бірқатар шектеуші факторларға тап болады. Атап айтқанда, ерлер мен әйелдер арасындағы жалақының гендерлік айырмашылығын төмендету мәселелері өзекті болып қала береді. 2018 жылы әйелдердің жалақысы ерлердің жалақысының 65,8 пайызын құрады. Әйелдер арасында ақысыз үй және репродуктивті жұмысқа тартылу жоғары болып қала береді. Әйелдердің үй жұмысына орташа тәуліктік құны 2018 жылы 17,7 сағатты құрады, ерлерде — 5,9 сағат. Әйелдердің шешім қабылдауға қатысуын кеңейту үшін одан әрі күш салу қажет. Сонымен қатар, инновациялық әлеуеттің деңгейі, елдердің бәсекеге қабілеттілігі мен мемлекеттердің қоғамның барлық саласында гендерлік теңдікті ілгерілету бойынша күш-жігері арасында тығыз байланыс орнатылды. Гендерлік айырмашылық индексіндегі қозғалыс динамикасы елдің Жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексіндегі позициясына әсер ету мүмкіндігіне ие. Гендерлік теңдік тұтастай мемлекеттің бәсекеге қабілеттілік деңгейіне әсер етуі мүмкін екенін түсіну әлем елдерінің гендерлік теңдікке жетудің жоғары қарқынын көрсете бастады. Бұл елдердің гендерлік теңдікті ілгерілетудегі белсенділенуі аясында ДЭФ гендерлік алшақтық индексіндегі Қазақстан көрсеткіштерінің төмендеуімен дәлелденеді. Осы тұрғыдан алғанда, әлем елдерінің гендерлік теңдікті ілгерілетуге қатысуының артуы Қазақстан үшін жаңа сынақ болып табылады, бұл елдегі гендерлік саясатты күшейтуді талап етеді. Осы тұрғыдан алғанда, Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К.Тоқаев әйелдердің мүдделерін ілгерілету және құқықтарын қорғау, соның ішінде сайлауалды партиялық тізімдер бойынша әйелдер мен жастар үшін 30 пайыздық квота енгізу, зорлау, педофилия, әйелдерге қатысты тұрмыстық зорлық-зомбылық үшін жазаны күшейту, атаулы әлеуметтік көмекті бөлу, сондай-ақ әйелдердің құқықтарын қорғаудың жаңа тетігін енгізу туралы бастамалары қазіргі заман талабына сай деуге болады. Қазақстандағы гендерлік саясат үнемі сабақтастық пен тепе-теңдік принциптеріне негізделген. Бәсекеге қабілеттіліктің іргелі факторы ретінде мемлекеттік және қоғамдық саясатта гендерлік теңдікті нығайту елді тұрақты даму кепілдіктерін қамтамасыз ете алады.
R-ақпарат