• Вт. Дек 9th, 2025
Популярные метки

ҚАЛА ӘКІМІНІҢ ОРЫНБАСАРЫ ТҰРҒЫНДАРДЫ ЖЕКЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ БОЙЫНША ҚАБЫЛДАДЫ

Автор:admin

Дек 9, 2025

Түркістан қаласында әлеуметтік сала мен тұрғындардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған маңызды іс-шаралардың бірі ретінде қала әкімінің орынбасары Аманжол Бақытжанұлы азаматтарды жеке қабылдады. Қабылдау тұрғындардың өзекті мәселелерін тыңдау, олардың өтініштерін нақты қарастыру және тиісті шараларды жедел іске асыруға арналған. Алдын ала жазылған өтініштер мұқият қаралып, әр тұрғынның көтерген мәселесіне ерекше назар аударылды. Қабылдауға келген азаматтар тұрғын үй, әлеуметтік қолдау, кәсіпкерлік, экономика, туризм және басқа да маңызды салалар бойынша сұрақтарын көтерді.

Қабылдау барысында тұрғындардың тұрғын үйге қатысты арыз-шағымдары, апатты үйлерді жөндеу, қауіпсіз баспанамен қамтамасыз ету мәселелері басты назарға алынды. Сонымен қатар, әлеуметтік қолдауға мұқтаж отбасылардың жағдайы қаралды, балалар мен қарттар үшін әлеуметтік пакеттердің берілуі және тұрмыстық қиындықтарды шешуге қатысты ұсыныстар тыңдалды. Кәсіпкерлік саласында тұрғындар шағын бизнеске қолдау, салықтық жеңілдіктер мен гранттар алу, кәсіпкерлік инфрақұрылымды дамыту мәселелерін көтерді. Экономика және туризм салалары бойынша ұсыныстарда қаладағы инфрақұрылымды жетілдіру, туристік орындарды дамыту, жаңа жұмыс орындарын құруға бағытталған жоспарлар мен идеялар қаралды.

Аманжол Бақытжанұлы тұрғындардың өтініштерін тыңдай отырып, бірқатар мәселелерді сол сәтте шешуге мүмкіндік беретін нақты тапсырмалар берді. Бұл тұрғыда тиісті бөлім басшыларына нақты жауапкершіліктер жүктелді. Қиындық тудыратын және қосымша зерттеуді қажет ететін мәселелер заң аясында қаралып, тиісті шешімдер қабылданатыны айтылды. Бұл азаматтар мен мемлекеттік органдар арасындағы ашық байланыс пен сенімді нығайтуға бағытталған.

Қала әкімінің орынбасары қабылдау барысында әр өтінішке жедел әрі тиімді жауап беру, тұрғындардың ұсыныстарын назарда ұстау, мәселелерді уақытылы шешу – негізгі міндет екенін атап өтті. Оның пікірінше, азаматтардың жеке мәселелерін тыңдау және нақты іс-әрекеттер арқылы шешу әлеуметтік әділдік пен сенімділіктің маңызды кепілі болып табылады. Бұл тәсіл тұрғындардың қала әкімдігіне деген сенімін арттырады және қоғамдағы жауапкершілік сезімін қалыптастырады.

Қабылдауға қатысқан азаматтардың көпшілігі өз өтініштерін электрондық түрде «Е-Өтініш» жүйесі арқылы немесе Азаматтарды қабылдау орталығы арқылы жазылып келген. Бұл жүйе қабылдауға алдын ала дайындық жасауға, тұрғындардың өтінішін жүйелі түрде тіркеуге, арыздың әрбір аспектісін қарауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, әкім орынбасары қабылдау барысында тұрғындарға заң аясында, әділ және ашық түрде жауап беруге ерекше мән берді.

Тұрғындардың көтерген мәселелеріне сәйкес, кейбір арыздар сол сәтте шешімін тапты. Мысалы, әлеуметтік жағдайы төмен отбасының тұрмыстық жағдайы жақсартылды, апатты үйде тұратын тұрғындарға уақытша шешім ұсынылды, кейбір кәсіпкерлерге ақпараттық және консультациялық қолдау берілді. Ал қосымша зерттеуді қажет ететін, күрделі мәселелер бойынша тиісті бөлімдерге тапсырма беріліп, заң талаптарына сәйкес шешім қабылданатыны айтылды.

Қала әкімдігінің қабылдау жүйесі тұрақты негізде өткізіледі. Аманжол Бақытжанұлының азаматтарды жеке қабылдауы әр жұма күні бекітілген кестеге сәйкес ұйымдастырылады. Бұл шара қала тұрғындарына мемлекеттік органдармен тікелей байланыс орнатуға, өз мәселелерін ашық және сенімді түрде жеткізуге мүмкіндік береді. Қабылдауға жазылу үшін тұрғындар «Е-Өтініш» жүйесі немесе Азаматтарды қабылдау орталығы арқылы тіркелуі мүмкін.

Қабылдау барысында көтерілген мәселелердің ауқымы кең, әрбір тұрғынның өтініші қоғамдағы әлеуметтік әділдікті, тұрғындардың тұрмыс сапасын жақсартуды және қалалық инфрақұрылымды дамытуға бағытталған. Әкім орынбасары тұрғындардың ұсыныстарын тыңдап, тиісті бөлім басшыларына нақты тапсырмалар бергендіктен, көптеген мәселелер уақытылы шешімін тауып, тұрғындардың өмір сүру жағдайы жақсарды. Сонымен қатар, әлеуметтік қолдау мен тұрғын үй мәселелерін шешу бағытында қосымша шаралар жоспарланды.

Тұрғындардың жеке мәселелерін қарау тәжірибесі қала әкімдігінің ашықтығы мен жауапкершілігін арттырады. Бұл процесс тұрғындардың әлеуметтік сұраныстарын тыңдап, қажетті шараларды уақытылы қабылдауға, қала инфрақұрылымын дамытуға және азаматтардың тұрмыс сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. Қабылдау барысында тұрғындардың өтініштері заңға сәйкес қаралып, әрбір мәселенің шешімі бақылауда болады.

Жеке қабылдаулар барысында тұрғындардың ұсыныстары мен өтініштері тек бір реттік шара емес, жүйелі негізде қаралып, әр тұрғынның мәселесі толық қарастырылатын болады. Бұл қала әкімдігі мен тұрғындар арасындағы сенімді нығайтуға, азаматтық белсенділікті арттыруға және әлеуметтік әділдікті қамтамасыз етуге бағытталған нақты қадам болып табылады.

Түркістан қаласы әкімдігінің қабылдау жүйесі тұрғындардың өмір сапасын жақсарту, әлеуметтік қолдауды күшейту, тұрғын үй және инфрақұрылым мәселелерін шешу бағытында маңызды рөл атқарады. Сонымен қатар, қабылдау процесі арқылы қаладағы экономикалық, кәсіпкерлік және туристік салаларды дамытуға арналған ұсыныстар қаралып, жүзеге асыру жолдары талқыланады.

Қала әкімінің орынбасарының жеке қабылдауы тұрғындарға өзекті мәселелерін заң аясында шешуге, ашық диалог орнатуға және мемлекеттік органдарға сенімділікті арттыруға мүмкіндік береді. Тұрғындар өз өтініштері бойынша нақты жауап ала отырып, қала әкімдігіне деген сенім мен жауапкершілікті сезінеді. Жеке қабылдаулардың тұрақты түрде жүргізілуі Түркістан қаласында әлеуметтік әділдік пен тұрғындардың өмір сапасын арттырудағы маңызды құрал болып табылады.

Автор: admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *