Қазығұрт ауданында мемлекеттік қызметкерлердің кәсіби шеберлігін арттыру, өтініштерді сапалы және уақытылы қарауды қамтамасыз ету мақсатында “Е-Өтініш” ақпараттық жүйесімен жұмыс жүргізу жөніндегі оқыту-семинар ұйымдастырылды. Бұл іс-шара Түркістан облысы әкімі аппаратының өтініштердің қаралуын бақылау бөлімінің басшысы Айдана Әмірбекқызының қатысуымен өтті. Жиын мемлекеттік қызметкерлердің ақпараттық жүйені тиімді пайдалануын, өтініштерді заң талаптарына сәйкес қарауын, сонымен қатар қызметтік этика нормаларын сақтау деңгейін арттыруға бағытталды.
Мемлекеттік қызмет саласында сапалы қызмет көрсету – қазіргі заман талабына сай маңызды міндеттердің бірі. “Е-Өтініш” ақпараттық жүйесі бұл бағытта тиімді құрал ретінде қолданылып, азаматтардың өтініштері мен сұраныстарының уақтылы қаралуына мүмкіндік береді. Жүйенің тиімділігі – мемлекеттік қызметшілердің ақпаратты дұрыс өңдеуі, өтініштерді уақытылы қарауы, заң талаптарына сәйкес шешім қабылдауы және азаматтармен қарым-қатынас мәдениетін сақтауы арқылы көрінеді. Сол себепті оқыту-семинардың басты мақсаты – қызметкерлердің жүйені қолданудағы дағдыларын жетілдіру және үздік тәжірибемен бөлісу болды.
Жиында бірінші кезекте “Е-Өтініш” ақпараттық жүйесінің жұмысы талқыланды. Айдана Әмірбекқызы мемлекеттік қызметшілерге жүйеде жиі кездесетін қателіктерді атап өтті, олардың алдын алу жолдарын түсіндірді және нақты ұсыныстар берді. Бұл бағыттағы талқылау мемлекеттік қызметкерлерге өтініштерді уақтылы, сапалы және заң талаптарына сәйкес қарау жолдарын көрсетті. Сонымен қатар, қатысушылар нақты мысалдар арқылы жүйенің мүмкіндіктерін пайдалану бойынша практикалық кеңестер алды.
Екінші мәселе ретінде мемлекеттік қызметшілердің Әдеп кодексін сақтау мәселесі қаралды. Қызметтік этика нормаларын сақтау, азаматтармен қарым-қатынастың жоғары деңгейін қамтамасыз ету, сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне жол бермеу – мемлекеттік қызметтің сапасын арттырудағы басты факторлар болып саналады. Айдана Әмірбекқызы қатысушыларға қызметтік этика, коммуникациялық дағдылар және кәсіби жауапкершілік туралы толық ақпарат беріп, нақты мысалдар келтірді. Жиында мемлекеттік қызметшілер өз тәжірибелерін бөлісіп, әртүрлі жағдайларды талқылауға мүмкіндік алды.
Семинар барысында қатысушылар өздерін қызықтырған сұрақтарды қойып, тәжірибе алмасу мүмкіндігіне ие болды. Бұл әдіс мемлекеттік қызметшілердің кәсіби деңгейін арттыруға ғана емес, қызмет көрсету сапасын, азаматтардың сенімін нығайтуға да септігін тигізді. Қатысушылар жүйенің барлық функционалды мүмкіндіктерін тиімді пайдалану жолдарын түсініп, әрқайсысы өз жұмысында практикалық кеңестерді қолдануға дайын болды.
Сонымен қатар, оқыту-семинарда мемлекеттік қызметшілерге өтініштерді қарау барысындағы нормативтік құқықтық база, заң талаптары, рәсімдік-процестік кодекстер және олардың қолдану ерекшеліктері жан-жақты түсіндірілді. Қызметкерлер заң талаптарын сақтаудың маңыздылығын түсініп, әрбір өтінішке объективті және заң аясында жауап беру қажеттілігін нақтылады. Бұл шара мемлекеттік органдардың ашықтығын қамтамасыз ету, азаматтардың құқықтық сауаттылығын арттыру және қоғамдағы сенімді нығайтуға бағытталған.
“Е-Өтініш” жүйесімен жұмыс жасау барысында мемлекеттік қызметшілерге өтініштерді дұрыс тіркеу, өңдеу, жауап беру және мониторинг жүргізу механизмдері түсіндірілді. Жүйенің тиімділігі – әрбір өтініштің уақытылы қаралуына, заң талаптарына сәйкес шешім қабылдануына, сондай-ақ азаматтарға нақты және толық ақпарат жеткізілуіне байланысты. Бұл бағытта семинар қатысушылары жүйені қолданудың нақты алгоритмін үйреніп, тәжірибелік дағдыларын жетілдірді.
Семинардың тағы бір маңызды бағыты – мемлекеттік қызметшілердің ақпараттық сауаттылығын арттыру және азаматтармен байланыс мәдениетін қалыптастыру болды. Қызметкерлер өз міндеттерін орындауда этикалық нормаларды сақтап, азаматтарға сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз етуді үйренді. Бұл шара азаматтар мен мемлекеттік органдар арасындағы өзара сенімділікті нығайтуға, мемлекеттік қызмет сапасын арттыруға, өтініштерді қарау процесін тиімді етуге септігін тигізеді.
Жиын соңында барлық қатысушылар өз ойларын ортаға салып, жүйенің жетілдіру жолдарын талқылады. Айдана Әмірбекқызы мемлекеттік қызметшілерге жүйені тұрақты қолдануды, әрбір өтінішті жауапкершілікпен қарауды, сондай-ақ қызметтік этика нормаларын сақтауды тапсырды. Қатысушылар өз жұмыстарында жүйелі тәсілдерді енгізіп, азаматтарға қызмет көрсету сапасын арттыруға ниетті екендіктерін білдірді.
Қорыта айтқанда, Қазығұрта өткізілген оқыту-семинар мемлекеттік қызмет сапасын арттыруға бағытталған маңызды іс-шара болып, мемлекеттік қызметшілердің кәсіби дағдыларын жетілдіру, өтініштерді сапалы қарау, заң талаптарын сақтау және қызметтік этика мәдениетін нығайтуға үлкен үлес қосты. Жүйелі түрде өткізілетін осындай іс-шаралар азаматтар мен мемлекеттік органдар арасындағы өзара сенімділікті арттырып, қоғамдағы ашықтық пен тиімділікті қамтамасыз етеді.
Аудандағы мемлекеттік қызметкерлер енді “Е-Өтініш” жүйесінің барлық мүмкіндіктерін тиімді пайдалана отырып, өтініштерді сапалы және уақтылы қарауға, азаматтарға кәсіби қызмет көрсетуге, сондай-ақ заң нормалары мен қызметтік этика талаптарын толық сақтауға дайын. Бұл бағыттағы жұмыстар алдағы уақытта да жалғасын тауып, аудан тұрғындары үшін сапалы мемлекеттік қызмет көрсету жүйесінің қалыптасуына ықпал етеді.
