Түркістан облысының «Ашық әкімдік» кеңсесі тұрғындармен кері байланысты күшейту, олардың өтініштері мен ұсыныстарын заң аясында шешу мақсатында белсенді жұмыс атқаруда. Жиі ұйымдастырылатын жеке қабылдаулар облыс әкімдігі мен азаматтар арасындағы ашықтықты қамтамасыз етіп, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыруға бағытталған.
Бүгін кезекті рет облыс әкімінің орынбасары Ертай Алтаев әртүрлі сала бойынша тұрғындарды жеке қабылдап, олардың өзекті мәселелерін тыңдады. Қабылдауға келген азаматтар әлеуметтік, инфрақұрылымдық, тұрғын үй-коммуналдық және басқа да салаларға қатысты сұрақтарын жеткізді. Ертай Алтаев әр өтінішті мұқият қарастырып, тиісті сала мамандарына нақты тапсырмалар берді.
Жеке қабылдау барысында тұрғындарға заңнама талаптары бойынша түсіндірме беріліп, әр мәселенің шешілу жолдары түсіндірілді. Қабылдауға келген әрбір азамат өз ұсынысы мен шағымының назардан тыс қалмайтынын сезініп, тиісті ведомстволармен бірлесіп қаралатынын білді. Бұл әдіс тұрғындардың мемлекеттік органдарға деген сенімін арттыруға, әкімдік қызметінің ашықтығын және есептілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Сонымен қатар, «Ашық әкімдік» форматы тұрғындардан түскен өтініштерді жүйелі түрде тіркеп, шешім қабылдауды бақылауда ұстайды. Мәселен, әлеуметтік көмек көрсету, білім беру және денсаулық сақтау салаларындағы өтініштердің орындалу барысы тұрақты түрде мониторингтен өткізіледі. Бұл әдіс қызмет көрсету сапасын арттыруға, тұрғындардың құқықтарын қорғауға және қоғам алдындағы жауапкершілікті күшейтуге бағытталған.
Ертай Алтаев қабылдау барысында тұрғындарға мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыруға бағытталған жаңа жобалар мен бастамаларды таныстырып, олардың пікірлері мен ұсыныстарын тыңдаудың маңызды екенін атап өтті. Қабылдау қорытындысы бойынша әрбір өтініш бойынша нақты шешім қабылданады, тиісті ведомстволарға нақты мерзімдер белгіленеді.
Айта кету керек, «Ашық әкімдік» форматы Түркістан облысында тұрғындармен кері байланысты нығайту, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру және азаматтардың құқықтарын қорғау бағытындағы маңызды тетіктердің бірі болып отыр. Бұл жоба арқылы тұрғындар өз мәселелерін заң аясында шешіп қана қоймай, әкімдік пен халық арасындағы сенім мен өзара түсіністікті нығайтады.
Жеке қабылдаулар жүйелі түрде өткізіліп, тұрғындардың ұсыныстары мен өтініштері нақты шешім табу үшін бақылауға алынады. Бұл әдіс мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсартуға және қоғамның белсенділігін арттыруға бағытталған маңызды қадамдардың бірі болып табылады.
