2025 жылғы желтоқсан айында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Түркістан облысы бойынша департаментінің бастамасымен Созақ ауданы, Шолаққорған ауылындағы “А. Сүлейменов атындағы жалпы білім беретін мектеп” КММ-де мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық бақылау іс-шарасы ұйымдастырылды. Бұл бақылаудың басты мақсаты – мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру, олардың қолжетімділігін қамтамасыз ету және халықтың мемлекеттік органдарға сенімін нығайту.
Қоғамдық бақылауға аудандық әкімдіктің өкілдері, жергілікті қоғамдық бірлестіктер мен кеңес мүшелері қатысып, мемлекеттік қызметтердің ұйымдастырылу үрдісін жан-жақты зерделеді. Іс-шараға Созақ ауданы әкімі аппаратының өтініштерді қарауды бақылау және құжаттандыруды қамтамасыз ету бөлімшесінің бас инспекторы С. Қарабаев, “Демеу” мүгедектер қоғамдық бірлестігінің төрайымы және аудандық қоғамдық кеңес мүшесі Б. Смахова белсенді қатысып, өз пікірлерін ортаға салды.
Бақылау барысында мемлекеттік қызметтер туралы ақпараттық стендтер тексерілді. Стендтерде көрсетілетін қызметтердің толық тізімі, құжаттар үлгілері, өтініш беру тәртібі мен мерзімдері, сондай-ақ қызмет алушыларға арналған басқа да ақпараттық мәліметтер орналастырылған. Қызмет алушылардың стендтер арқылы қажетті ақпаратты оңай табуы, түсінуі және қажетті құжаттарды толық рәсімдеуі маңызды аспект болып саналады. Осы тұрғыдан бақылау барысында стендтердің ақпараттық мазмұны мен оның қолжетімділігі мұқият тексерілді.
Сонымен қатар, қызмет алушыларды қабылдаудың ұйымдастырылу сапасы қаралды. Қызмет көрсету кеңселерінде өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштарының бар-жоғы тексеріліп, олардың тиімділігін бағалау жүргізілді. Өзінің қажетті құжатын немесе ақпаратты алу үшін кезек күту уақытын қысқарту, қызмет алушыға түсінікті және ыңғайлы қызмет көрсету – қоғамдық бақылаудың негізгі критерийлерінің бірі болды. Бақылау нәтижесі бойынша қызмет алушылардың қажетті ақпаратқа қол жеткізуі, кезек күтудің минималды болуы, қызмет көрсету үрдісінің ашық және айқын ұйымдастырылғаны анықталды.
Ғимараттағы қауіпсіздік шаралары, соның ішінде дабыл батырмаларының жұмысқа жарамдылығы тексерілді. Бұл аспект қызмет алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін маңызды. Сонымен қатар, мүмкіндігі шектеулі азаматтарға жағдай жасау мәселесі ерекше назарға алынды. Қоғамдық бақылау барысында арнайы пандустар, қолдауға арналған жабдықтар, лифттердің жұмысқа жарамдылығы және инфрақұрылымның барлық категориядағы адамдарға қолжетімділігі бағаланды. Бұл – мемлекеттік қызмет көрсету сапасының маңызды компоненті болып табылады, себебі мемлекеттік органдардың міндеті – барлық азаматтар үшін тең және қолжетімді қызмет көрсету.
Қоғамдық бақылау барысында Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің өкілдері ұсыныстар әзірледі. Бұл ұсыныстар қызмет көрсету сапасын жақсарту, ақпараттық қамтамасыз етуді күшейту, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштарын тиімді пайдалану, сондай-ақ ғимарат пен қызмет көрсетудің қолжетімділігін арттыру бағытында берілді. Сонымен қатар, ұсыныстарда қызметкерлердің кәсіби дайындығын арттыру, электрондық қызметтерді тиімді пайдалану және азаматтарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу бойынша нақты қадамдар ұсынылды.
Іс-шара барысында қызмет алушыларға арналған ақпараттық буклеттер мен нұсқаулықтар таратылды. Бұл материалдар мемлекеттік қызметтердің түрлері, құжаттарды рәсімдеу тәртібі, өтініш беру және қабылдау кезеңдері, сонымен қатар азаматтардың құқықтары мен міндеттері туралы толық ақпарат берді. Қоғамдық бақылаудың маңызды аспектісі – азаматтардың өз құқықтары мен мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндіктері туралы хабардар болуын қамтамасыз ету.
Бақылау нәтижелері бойынша анықталған мәселелер бойынша тиісті ұсынымдар жасалды. Мысалы, кейбір ақпараттық стендтерді жаңарту, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштарының жұмысын жетілдіру, қызмет көрсету кезінде түсіндіру жұмыстарын күшейту қажет деп көрсетілді. Сонымен қатар, мүмкіндігі шектеулі азаматтарға қызмет көрсету бойынша қосымша шаралар енгізу ұсынылды.
Қоғамдық бақылау – бұл тек мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бағалау емес, сонымен қатар халықпен өзара байланыс орнатудың тиімді механизмі. Мұндай іс-шаралар арқылы азаматтардың мемлекеттік органдарға сенімі артады, мемлекеттік қызметтер ашық әрі айқын жүзеге асырылатынына көз жеткізеді. Созақ ауданында өткізілген бақылау дәл осындай мақсатта ұйымдастырылды және оның нәтижелері алдағы уақытта қызмет көрсету сапасын одан әрі жақсартуға бағытталған нақты шараларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Қорыта келе, Созақ ауданында өткізілген қоғамдық бақылау іс-шарасы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыруға бағытталған кешенді шара болып табылады. Бақылау нәтижесінде қызмет көрсету процесінің барлық аспектілері – ақпараттық қамтамасыз ету, қолжетімділік, қауіпсіздік, қызмет көрсету ұйымдастырылуы және түсіндіру жұмыстары жан-жақты бағаланды. Анықталған мәселелер бойынша ұсыныстар енгізіліп, мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыруға нақты қадамдар жасалды. Бұл тәжірибе тек Созақ ауданы үшін ғана емес, басқа аудандар мен өңірлер үшін де үлгі болып, мемлекеттік қызмет көрсету саласында ашықтықты, тиімділікті және азаматтарға қолжетімділікті қамтамасыз етуге үлес қосады.
