Түрлері бар тұрақты әлеуметтік қолдау белгілі бір топтары мен санаттарының халықтың тарапынан, мемлекет, үкімет, қоғам, байланысты емес тікелей түрде, төтенше жағдайларға. Әңгіме адамдар жайында орналасқан ұзақ немесе үнемі асырауында мемлекет пен қоғамның өмір сүретін, негізінен, мемлекеттік бюджет есебінен қамтамасыз ету. Көмектесу үшін адамдарға кепілдік береді, оларды қажетті құралдармен, бар әлеуметтік экономика саласы аталатын әлеуметтік қамтамасыз ету. Мемлекеттің әлеуметтік саясаты болуы мүмкін әр түрлі өлшем: экономикалық, ұйымдастырушылық, құқықтық, өзіндік әлеуметтік, культурологическое, экологиялық, тұлғалық. Сондықтан, мүмкін сандық және сапалық сипаттамасы мемлекет жүргізіп отырған әлеуметтік саясат. Арасында осы сипаттамаларын объективті өлшемдер аса маңызды мәні: практикалық іске асыру қоғамда әлеуметтік әділдік; әлеуметтік мүдделерін әр түрлі топтар мен халықтың тұрғысынан алғанда нақты қанағаттандыру, олардың рационалды қажеттіліктерін; және, әрине, әлеуметтік қорғалуы, атап өткеніміздей аз қамтылған отбасы, балалар, зейнеткерлер, жұмыссыздар, босқындар, ауыр ауру және т. б. Ұйымның әлеуметтік қамтамасыз ету, өздеріне қамқорлық сол санаттарында, бөлімдерінде, заңдарда белгіленген тәртіппен өз құзыреті ұзақ немесе тұрақты көмек қысқаруына байланысты, мүмкіндігі, шектеулі еңбекке қабілеттілігімен болмауына байланысты өзге де көздер өмір сүру. Ең көп таралған түрі әлеуметтік қамтамасыз — зейнетақымен қамтамасыз ету. Жасы бойынша зейнеткерлерге төленетін зейнетақы, тәуелді жұмыс өтілі және жалақы деңгейін, оны ай сайын зейнеткер зейнетке шыққанға дейін. Алайда, кез келген жағдайда, әр зейнеткерге кепілдік берілген зейнетақы ең төмен заңда көзделген. Сонымен қатар, пенсией по старости төленеді зейнетақы, мүгедектігі бойынша және жасына байланысты емес және негізделген тек денсаулық жағдайына, мүмкін еместігіне немесе шектеулі мүмкіндігі бар адам жүзеге асырады. Зейнетақы қаражаты есебінен төленеді зейнетақы қоры құрылатын бірі аударымдар кәсіпорындар мен ұйымдардың бұл қор және ішінара мемлекеттік бюджет есебінен. Қарай нарықтық қатынастарға көшудің арттыру және шаруашылық дербестік-кәсіпорынның мүмкіндігін алады құруды зейнетақы қорлары үшін зейнетақы тигізеді. Сонымен зейнетақылар мемлекеттік және жергілікті бюджеттердің беріледі, түрлі жәрдемақылар мен төлемдер, әртүрлі санаттағы мұқтаж. Жәрдемақы мен зейнетақы алады киіп тұрақты, ұзақ және уақытша сипатқа ие. Ұсынылуы мүмкін бір жолғы, одномоментной әлеуметтік көмек. Жәрдемақы беріледі көбінесе әлеуметтік қолдау мақсатында ауыратын балаларды, қарттарды, айырылған адамдардың күнкөріс қаражаты. Көрінеді қамқорлық қарттар адамдары жоқ балаларға және ана көрсетуге қабілетті. Осындай адамдарға мұқтаж емес, ақша, бірақ және күтім көрсету құрылады қарттар үйі.. Әлеуметтік көмек көрсетіледі, сондай-ақ түрінде ұсыну адамдарға, отбасыларға кредиттер тұрғын үй салуға, абаттандыруға, үй мүлкін сатып алуға. Кең тараған түрі-ақшалай көмек оқушы жастар болып табылады стипендия төлеу. Ерекше түрі — медициналық көмек. Айтарлықтай дәрежеде мұндай көмек тегін көрсетіледі. Алайда, тіпті бай елдер емес, қабілетті тұтастай жүктелсін шығыстар денсаулық сақтау иығына мемлекеттік бюджеттің бір бөлігін медициналық қызметтер және дәрі-дәрмектер ақылы болып табылады. Көшу кезеңінде Украина экономикасына нарықтық типтегі сөзсіз ішінара пайдалану, ақша қаражаттарын, халықтың және кәсіпорындардың қажеттіліктеріне денсаулық сақтау нысанында ақылы және сақтандыру медицинасы. Сақтандыру медицинасы қалыптастыруды көздейді сақтандыру қорларының жалақысынан және басқа да аударымдар. Ақшалай қаражат сақтандыру қорларының беріледі медициналық мекемелерге, құқық береді қатысушыға қордың зейнетақы кез келген уақытта қажетті медициналық көмекпен бұрын төленген. Мемлекет тарапынан айтарлықтай көмек жұмыссыздарға, ең алдымен, ол түрінде көрінеді төлемдерін ресми тіркелген жұмыссыздарға мемлекеттік жұмыссыздық бойынша жәрдемақы. Үшін жұмысынан айырылған адамдардың мұндай жәрдемақы алғашқы айларында төленеді көлемінде, жақын сол жалақы, олар болған ─ жұмыс. Кейінгі айларда жәрдемақы төмендейді. Әдетте, қабылданды беруге пособие по безработице жарты жыл бойы уақыт жоғалту. Сонымен қатар, жәрдемақы, мемлекеттік жұмыспен қамту қорына қаржы жұмсайды қаражат жұмыссыздарды оқыту, көмек көрсету меңгеруде жаңа мамандыққа. Әлеуметтік сақтандыру Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі ең маңызды элементі ретінде әлеуметтік сақтандыру, кіретін зейнетақылық, медициналық, сақтандыру, жұмыссыздық пен өндірістегі жазатайым оқиғалардан. Дамыған Батыс елдерінде медициналық және зейнетақылық сақтандыру жолымен жүзеге асырылады, жалақы мен пайда бірдей мөлшерде. АҚШ-та, мысалы, осы мақсатта из заработной платы наемных работников ұсталады 7,5% — ға өсті. Швецияда әлеуметтік қорлар қалыптасады толықтай мемлекет есебінен. Жапонияда төлемдер әлеуметтік сақтандыру құрайды, 7% средней зарплаты работника. Құралдар осы қорлардың жіберіледі арнайы кеңестер өкілдері кіретін жұмысшылар мен кәсіпкерлердің. Жұмыссыздық бойынша жәрдемақы беріледі арнайы сақтандыру қорлары. Мөлшері байланысты, біріншіден, ұзақтығын, жұмыссыздық, екіншіден, ерекше шарттарын сол немесе басқа елдің. Бірінші жағдайда максимальные суммы выплат (50-70% — ға дейін жалақы төленетін алғашқы айларда жұмыссыздықтың белгілі бір кезең ішінде. Бұдан әрі төлемдер сомасын азаяды. Екінші жағдайда, назарға алынады кезеңінде жұмыспен қамту, еңбек, дене жарамдылығын еңбекке кезінде көмек көрсету және т. б. Мысалы, Германияда зейнетке 6 айдан кем емес жұмыспен қамту ішінде 3-ші және 10-нан кем емес апта ішінде соңғы жылдың алдындағы жұмыс. Францияда осындай шарт болып табылады жұмыс күні ішінде 150 күн және 91 күн сақтандыру. Ұлыбританияда назарға алынады, тек зейнетақы жарналарын, сақтандыру қоры: бір жылдың ішінде олардың болуы тиіс 26. Украинадағы қарамастан, өмір сүруі өте прогрессивті Бабына, » халықты жұмыспен қамту туралы (ең төменгі еңбек — 12 апта, жәрдемақы-ең төмен жалақы және т. б.), әлеуметтік бағдарламалардың орындалуына тұрақты натыкается арналған созылмалы жеткіліксіз қаржыландыру, атап айтқанда, задержки выплаты пособий по безработице жетеді кейбір аймақтарда бірнеше ай, тіпті жыл. Маңызды буыны халықты әлеуметтік қорғау болып табылады бағдарламасын жұмысқа орналастыру және қайта мамандандыру. Қолданысқа енгізу кезінде осы бағдарламаларды қатысатын мемлекет пен кәсіпкерлер. Жыл сайын американдық фирмалар жұмсайды бұл шаралар шамамен 30 млрд. доллар, бірақ негізгі құралдар келіп түседі. Соңында 90-шы жылдары АҚШ-та өтеді өзгертуден немесе оқитын болады шамамен 50 млн. адам жаңа жұмыс орындарын құру мақсатында мемлекет өз мойнына алады, сондай-ақ орындау мұндай қоғамдық жұмыстарды, жол салу, канализация және т. б. экономикалық дағдарыс кезінде мемлекет арттырады капитал салымдары мемлекеттік кәсіпорын. Жастарды жұмысқа орналастыру бағдарламасы жүзеге асырылады, сондай-ақ арқылы жеңілдікті салық салу компаниялардың жұмыс орындарын ашу. Украинадағы 1994 жылы бойынша қызметтер кәсіптік бағдар беру және жұмысқа орналасу бойынша кеңес алды 1 млн. астам адам. Есебінен қаржыландыру қаражатынан ФСЗ болдырмауға увольнение 500 мың жұмыс істейтін. Жалпыұлттық ауқымда қазіргі заманғы мемлекет азайту мақсатында әскердің жұмыссыз тырысады реттеуге заработную плату деңгейде, оның өсу қарқыны төмен өсуі еңбек өнімділігі. Бұл үшін жүзеге асырылады «кірістер саясаты» белсенді несие-ақша саясаты және т. б. Мұндай тактикасын қолданады, жеке фирмалар, тырысып, ол деңгейі, өнімділігі еңбек елдерінен ақысының өсуі жұмыс күшінің. Барынша үлкен табыстарға бұл істе қол жеткіздік. 1974 ж. ортасына дейін 80-шы жылдардың құрылды 23 млн. және қосымша жұмыс орындарын жұмысқа қабылданды 12 млн. эмигранттардың. Тән, бұл уақытта 500 ең қуатты корпорациялар Америка қысқартты 3 млн. жұмыс орны, ал ұсақ фирмалар құрды 7 млн. осындай орындар. Нақты нәтижелер саясатты жүзеге асыру барысында жұмысқа орналастыру бере алады, жұмыс уақытының қысқартылуы. Соңғы 100 жыл ішінде көптеген дамыған Батыс елдерінің жұмыс күнінің ұзақтығы екі есеге дейін қысқарды. Бұл ереже болды тек Жапония. Жапондық бүгінгі күні орта есеппен 2150 сағаттан, жылына 230 сағаттан артық АҚШ-та 450 сағаттан артық Германия, 400 сағаттан артық Францияда. Қысқарту жұмыс күнінің ұзақтығын арттыру мақсатында жұмыспен қамту дастархан Швеция 70-ші жылдары, Францияда — 1982-1983 жж. және кейбір басқа елдерде. Украинадағы заңнамалық негізі бағдарламаларды қорғау нарықтық экономикаға көшу кезінде қаланған туралы Заңда, жұмыспен қамту. Бұл заңда қарастырылған бағытталған шаралар кешені жоғары деңгейін сақтау, жұмыспен қамту, жетілдіру оның құрылымының және қолдау (осы мақсатта бірте-бірте қалыптасатын тұрғын үй нарығы, жетілдіріп инфрақұрылым, еңбек нарығы, күшейтілетін болады ұтқырлық жұмыс күші және т. б.), ауыстыру құрылымын, жұмыс орындарын босату есебінен бөлігін қызметкерлер жоқ перспективалы саланың саласында жұмыспен қамтуды ұлғайту, материалдық емес өсімін молайту, арттыру, жалпы орта, біліктілік деңгейі жұмыс күшінің. Реттеу жалдамалы еңбек Элементтерінің бірі халықты әлеуметтік қорғау, нарықтық экономика жағдайында құқықтық реттеу болып табылады жалдамалы еңбек, ол арқылы жүзеге асырылады заң шығарушы оның ең төменгі деңгейдегі еңбекақы, зейнетақы, жасау тәртібін ұжымдық шарттар қатысты еңбек жағдайлары, еңбекақы жұмыс күшін әлеуметтік сақтандыру, демалыс және т. б. Белгілеу кезінде, ең төменгі жалақы деңгейін құжаттарда Халықаралық Ұйымының Азық-түлік (МББ) ұсынылады қажеттіліктерін ескеру, қызметкерлер мен олардың отбасыларының, құны тұрғын үй, әлеуметтік жеңілдіктер, инфляция деңгейі, сондай-ақ әсер ететін көрсеткіштер деңгейі жұмыспен қамту. Базасы ретінде ең төменгі жалақы деңгейін қабылдайды жинағы негізгі тауарлар мен қызметтерді қанағаттандыратын негізгі физиологиялық және әлеуметтік қажеттіліктеріне, жеке адам немесе үлгі семей әртүрлі үлгідегі (бір бала, екі және т. б.). Осы қабылдау әр түрлі елдерде қамтиды неодинаковые компоненттері. АҚШ-та, мысалы, оған ақы төлеу жалдамалы тұрғын үй, 20-ға жуық түрі, ет өнімдерін сатып алу, бес жылда 1 рет қолдануда болған автокөлікті және т. б. дамыған Батыс елдерінде құрайды 30-дан 50% — ға орташа жалақы мөлшері. АҚШ-та бұл көрсеткіш құрайды 4.5 дол. сағ. Жеке минимумы белгіленеді. Украинадағы ең төменгі жалақы мөлшерін құрайды 126 грн. Бірақ егер АҚШ-та ең төменгі жалақы деңгейі орнатылған есептеу үшін етін тұтыну жылына жан басына шаққанда саны 80 кг болса, онда Украинада ең төменгі жалақы сатып алуға болады тек 60 кг ет, бірақ ақша басқа да тауарлар мен қызметтер қазірдің өзінде қалмайды. МББ ұсынады 33 кг ет, бірақ мұндай саны бұл өнімнің тұтынылады тек дамыған елдерде. Ең төменгі жалақы деңгейі тығыз байланысты өлшемі кедейшілік. Маңызды элементі бағдарламасының халықты әлеуметтік қорғау болып табылады еңбек ақыны реттеу саласына қарамастан, қызмет пен кәсіп түрін, меншік нысанын,. Осылайша, дамыған Батыс елдерінде жүзеге асырылады тікелей еңбек ақыны реттеу мемлекеттік сектордағы. Арнайы заңдарымен белгіленеді құқықтары мен міндеттері жұмыс істейтін мемлекеттік аппаратта, әскери қызметшілер, сайланбалы. әдетте, АҚШ-та және т. б. Батыс елдерінде жалақысы мемлекеттік сектордағы емес жеке, бірақ ол үшін жұмысшылар мен қызметшілердің тұңғыш бар айтарлықтай үлкен кепілдік жұмыспен қамту, жоғары әлеуметтік төлемдер және т. б.. Зарплата үшін жалдамалы қызметкерлер арқылы реттеледі ұжымдық шарттар мен тарифтік келісімдерді. Кең ауқымды мәселелерді ұжымдық шарттармен реттеледі. Олардан басқа, ақы төлеу, жұмыс күшінің, тіркеледі жұмыс және демалыс, нақты кепілдіктер қатысты еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар, үстеме жұмыс, білім беру, тамақтану және т. б. тарифтік келісімде белгіленетін ең төменгі жалақы деңгейі, сол немесе өзге де салаларында және ең төменгі кепілдік жалақы деңгейін қызметкерлер үшін әртүрлі. Тарифтік келісім өкілдерінің қатысуымен кәсіпорындар қызметкерлерінің жасалады делдалдығы кезінде мемлекет. Бұл кепіл болады және оны орындау. Алайда, іс жүзінде мұндай тәжірибе пайдаланылды емес ұзақ разбившись туралы менмендіктен кәсіпорындарының басшылары мен кәсіподақтар. Осы қатынастарды реттеу қызметкер — жұмыс берушінің көмегімен жүзеге асырылады келісім-шарттар, еңбек келісім береді кеңінен өріс үшін келді әкімшілігінің жағдайында самоустранения кәсіподақ еңбекшілердің құқықтарын қорғау. Әлеуметтік оңалту Деген сөз «оңалту» білдіреді қалпына келтіру, қайтару жоғалған. Қабылданды айтуға қалпына келтіру, денсаулығын, құқықтарын қайтару тілеймін. Әлеуметтік оңалту білдіреді, ең алдымен, қалпына келтіру бұзылған әлеуметтік әділеттілік. Әсіресе біздің уақытта проблемасы әлеуметтік оңалту жазықсыз жапа шеккен жандар. Кез келген зардап шеккен адам өкінішті, бірақ өте өкінішті болғанда, адам зардап шеккен жоқ, өз кінәсі бойынша, ал жазықсыз жапа бойынша злому умыслу немесе кездейсоқ жағдайларға байланысты. Сондықтан, қоғам, мемлекет ерекше қамқорлық танытуға тиіс жазықсыз жапа шеккен жандар туралы құрбаны болған. Керек келгеннің қайтаруға, оларға жоғалған, кем дегенде, ол тағы да қайтаруға болады. Бұл, ең алдымен, құрбандары, заңсыз қуғын-сүргін, мемлекеттік органдар тарапынан және жеке тұлғалардың келді, зорлық-зомбылық, адам құқықтарын бұзу. Әсіресе, қайғылы белгілі бұл тұрғыда, сталиндік кезеңдегі кеңестік тарих миллиондаған адамдардың ешбір қарым-қатынастарды айырылған, бас бостандығынан, мүлікті, құқықтары, болды қоныс аударушылар, жұмысыңыздан айырылып қалсаңыз, жасөспірімдері өзіне таңбасы жалған айыптау. Бұл, бір жағынан, соғыс құрбандары, денсаулығын жоғалтқан, мүгедек болған, үйінен пана. Ең ауыр шығынға қатысты әкелді адамдарға Украина, бұрынғы Кеңес Одағының Ұлы Отан соғысы герман алынып, нәтижесінде қатты зардап шегіп, ондаған миллион адамдар. Өкінішке қарай, жалғасуда жергілікті өңірлік әскери іс-қимылдар, түрлі көлемдегі, олардың нәтижесі болып табылады үлкен шығынға өмірі, денсаулығы, мүліктер мен құндылықтар. Тағы да олардың сүзгісінен түседі безвинные люди, олар содан кейін сауықтыруды қажет етеді. Бұл сондай-ақ, адамдар зардап шеккен апаттар, дүлей зілзалалар, авариялар. Тек жартылай өтемақы шығындарын негізделген авария Чернобыль атом электр игерді көптеген жүздеген миллиард рубль. Нәтижесінде, жер сілкіністерінің, лай көшкіні, су басу, басқа да дүлей зілзалалардан зардап шегеді мыңнан астам адам мұқтаж, содан кейін әлеуметтік оңалту. Қатарына жазықсыз жапа шеккен жандар жатады мүгедектер ауруы бойынша, құрбандар эпидемия зардап шеккендер туралы өндіріс зияндылығын, мұқтаж оңалту. Нәтижесінде мемлекетаралық, ұлтаралық қақтығыстар саны артып келеді жазықсыз жапа шеккен жандар, пайда миллиондаған амалсыз қоныс аударушы, әлеуметтік оңалтуды қажет. Барлық осы «без вины виноватым» мемлекет, қоғам ұштастырылған жан-жақты көмек көрсетсін ұмтыла отырып, барлық мүмкіндіктерді жасауға толық әлеуметтік оңалту зардап шеккен. Әлеуметтік қайырымдылық Осындай тамаша санаттағы, ұғымдар, қасиеттері, адамдарды «қайырымдылық», «мейірімділік», «аяушылық», «бауырмалдық», «басқа біреудің қайғысына». Санау, бұл адам ерекшеленеді жануарлардың болуымен ақыл. Бірақ, сонымен қатар, кем емес маңызды адам үшін жоғары мәні бар болуы сезімін махаббатымыз. Дүниеде бір маңызды өсиет христиан былай делінген: «Сүй жақын өз яко». Ең асыл және құрметті әлемде адамдар бұл теорияға сәйкес адамның бақыты жасалды, соның ішінде жасауға бақытты болады басқа адамдар, бұл беруге жағымды қарағанда брать. Егер провозглашались кейде социалистік заклинания үлгідегі «адам-адамға — дос, жолдас және ағасы» болса, онда, басқа ештеңе емес формалды лозунга жоқ ұсталынды. Нәтижесінде қоғамда пайда болған тұрақты сенім, қамқорлық басқа адамдарға қамқорлық, әрбір қамқорлық, тек өзі туралы, өз отбасына, жақындары мен туыстары. Бұл мейірімділік, өзара көмек болды мүлдем тәркіленді бірі-тұрмыста. Сердобольные адамдар әрқашан және қалған кез-келген қоғамда, мейірімділік проявлялось көптеген өмірлік жағдайларда. Бірақ байқалды және ол кездейсоқ және ешқандай болды мемлекеттік ардақты түрде және стилі мінез-құлық. Осындай және көп жағдайда қалып отыр әлеуметтік адамгершілік.
Керек жақсы меңгеру ереже, қандай да бір мемлекет қарулы өзі көмегімен заңдарын, қаражат бөлу, мемлекеттік әлеуметтік көмек нысандарының процессорымен проблемалары әлеуметтік экономика. Әрқашан сызықтың шекарасы ресми узаконенной, міндетті түрде мемлекеттік көмек болады мыңдаған адамдар, онда қабілетті тиімді көмектесу тек таяу тікелей видящий өзгелердің қайғы, проявляющий жанашырлық бедствующим мұқтаж қабілетті тереңірек барлығы түсіну, сол керек. Сондықтан әлеуметтік қайырымдылық білінетін деп бір адамдар риясыз, ішкі душевному позыву көмектеседі басқаларға қарағанда мүмкін: ақшамен, киім-кешекпен, қызметтерін, ақыл-кеңестері, қамқорлық, емдеумен, утешением ең жарқын белгісі парасаты, ар-ождан адам. Осыдан мүлде болмайды, бұл міндетті түрде көмектеседі барлық және барлық, беруге, бейнелеп айтқанда, әрбір, кім қол ұшын созады қолын. Бұл тіпті қаласаңыз, жай ғана мүмкін емес. Қандай критерий ақылға қонымды іс-әрекеттер бұл. Обращаться мұндай жағдайларда қажет ғана емес, тар, бірақ мен шыдаған. Зов души, ар-ұят, ішкі сенім қол ұшын беріп, қажет болған кезде өтуге болмайды миом керек, жанашырлық танытуға, көмек көрсетуге, егер жаны жоқ очерствела. Пайдалы болуы мүмкін және кеңестер адамдардың ұмтылысын, өнегесін басқа, бірақ, қатты меңгеру ой, оған сәйкес жақсылық тек ең төменгі дәрежеде не болып жатқан жөніндегі повелению, нұсқауы сырттан, ол проистекать меншікті еркіне, қалауына ішкі позыва. Қоршаған ортаны қалай әлеуметтік процесі Адам, адамдар, қоғам өмір сүреді табиғи ортада онсыз созып, өмірдің өзі. Адамдарға аса қажет жер, олар сүйенеді, онда құрып, сеуіп, су, олар ішеді, жуынады, шомылады, обогревают, салқындатады, суарады, ауа, олар дем, табиғи байлық, өндірісте қолданылатын және тұтыну. Сондықтан әлеуметтік экономика, зерттейтін экономикалық процестер мен құбылыстар тығыз байланыстыра отырып, адамдардың өміріне, түрде және өмір сүру деңгейі, сөзсіз қамтиды және экологиялық мәселелері. Өйткені, экология және өмір-бірімен узами, олар айналады және одан астам қалалары және тығыз. Адам ұмтыла отырып, жақсы өмір, соншалықты терең трансформировал және аяусыз қанаған, табиғатқа, өмірге бұл болды әлдеқайда нашар және опасней қабілетті болуға және одан да көп қысқа. Қызметінің әлеуметтік көмек шетелде Әлеуметтік көмек муниципалитетінің аумағында поживает немесе орналасқан мұқтаж адам. Мұнымен айналысатын әлеуметтік бөлім құрамында муниципалдық әкімшілік — әлеуметтік көмек. Муниципалды бөлімі әлеуметтік көмек алады түсінікті болды ретінде мемлекеттік мекемесі орындайтын мынадай қоғамдық маңызды міндеттері: ол жұмысты жүргізеді, ескертетін дамыту, әлеуметтік проблемаларды сақтандыруды жүзеге асыруға адам көмектесе отырып, оған аулақ өмірдің ауыр әлеуметтік мән-жайлар. Ол бөлігі болып табылады, жергілікті әкімшілік деңгейде пайда болды. Әлеуметтік жұмыс шегінде жүзеге асырылады міндеттерін бөлімінің әлеуметтік көмек заңы негізінде және заң бойынша қатаң. Назар аударыңыз, әдетте жүгінеді және мынадай мәселелер: Қамтамасыз ету қаржылық көмек нақты адамдарға, отбасыларға, жоқ жеткілікті қаражат ұстау үшін, өзіне материалдық, және/немесе жоқ құқығы бар материалдық көмек берілетін басқа агенттіктерімен (мысалы, жұмыссыздық бойынша жәрдемақы, пенсия по старости және т. б.). Негізге ала отырып, заңда бұл көмек бірігеді және консультация беруге көмектесу мақсатында клиентке есеюге. Бұл деп аталатын «»өзіне көмек көрсету үшін; Көмек және қолдау ата-аналар, проблемалар жеткілікті қамтамасыз етілген қамқорлық туралы өз балалары. Жағдайларда, егер берілген көмек әкеледі оң өзгерістерге, бала (немесе балалар) орналастырылады үйінің ата-анасының немесе мекеме; Көмек злоупотребляющим алкоголь мен есірткіге, тиісті жұмысты жүргізу үшін қоғамда байланысты азайту; ұсынуға әр түрлі көмек түрлерін адамдарға, отбасыларға, мұқтаж қосымша жәрдемақы төлеу орталығына немесе қандай да бір басқа себептер. Көптеген бөлімдерінің әлеуметтік көмек шағын, оларда еңбек етуде 10 және 20. Айналады әдеттегі ісімен бөлу әр түрлі функциялар мен қызметтерді ұсынатын қызметкерлер әлеуметтік көмек. Әлеуметтік қызметкерлер мамандандырылуы ғана балалармен жұмыс істеуге және бақылау ата-аналар, немесе материалдық көмек көрсету және консультация беру немесе қолдау, семей ауыр науқас адамдармен мүгедек, жұмысқа қарттарға, сайып келгенде, консультанттар үшін тәуелді тұлғалардың алкоголь мен есірткі. Заңнамалық негізі бөлімдерінің қызметін әлеуметтік көмек туралы заң (1991 ж.), мақсаты-болып табылады: артуына ықпал ету, экономикалық және әлеуметтік қамтамасыз ету, өмір сүру жағдайларын жақсарту қалған адамдарды қиын жағдайда дәрежесін арттыру, теңдік, қоғамдағы алдын алу және әлеуметтік проблемаларды шешу; қабілеттерін дамыту, адамдардың өмір сүруге мүмкіндік беретін дербес жүргізуге, белсенді толыққанды өмір олардың айналасында (қауымға). Басты назар аудару заңның қажеттігі желісін құру, қамтамасыз ету қоғамдағы адам. Негізгі акцент тәрбиелеу, адамның қабілетін, ол ақыр соңында еді онсыз экономикалық көмек қызметтерінің тарапынан әлеуметтік қамсыздандыру, көмектесе өзіне-өзі. Заң талап етеді, әлеуметтік қызметкердің, өтінішті қабылдайтын көмек туралы, өткізу кең көлемде зерттеу анықтау үшін қажеттілік өтініш берушінің көмек және себептері, неге ол болды, тәуелді әлеуметтік көмек. Жиналған ақпарат үшін негізді қамтамасыз етуге тиіс жалпы жағдайды өзгерту өтініш берушінің және қажет кезінде көмек көрсету. Бөлім » әрқашан оқытылады адам мәселесі, ескеру керек, сондай-ақ жеке факторлар (дене дамуы, денсаулық жағдайы, ақыл-ой, сезімін, психикасын, өткен сабақтар), тұлғааралық факторлар (қарым-қатынас өтініш беруші үшін маңызды, оған адамдармен қоса алғанда, отбасы мүшелерінің, көршілерінің, достарының, мектеп жолдастарына), әлеуметтік факторлар (негізгі үрдістері қоғамның әсер ететін материалдық әл-ауқаты, өтініш, тұрмыстық жағдайын, жұмыс, білім беру т. б.). Кейін, әлеуметтік қызметкер құрайды көрінісін қиындықтарды өтініш беруші, ол жұмыс істей бастайды бағытта шешу, ақпаратты қамтамасыз ете отырып, кеңес және бақылауды қамтамасыз ету арқылы қолдау көрсету шараларын және басқа да нысандарын әлеуметтік көмек. Қосымша міндеттеріне советовать, бақылау шегінде жауапкершілік, әлеуметтік қызметкер кеңес қамти отырып, барлық сұрақтар әлеуметтік сипатта бастап туралы ақпаратты мемлекеттік және жеке бағдарламаларға әлеуметтік көмек және кончая мәселелерімен тек жеке сипаттағы. Әлеуметтік қызметкердің күтеді жөніндегі кеңес түрлі мәселелер. Адам талап ете алады, оған әлеуметтік көмек көрсетті, егер ол емес, қамтамасыз етуге қабілетті өзінің мазмұны». Көмек көрсетілуі тиіс қарамастан, шын мәнінде немесе жоқ өтініш беруші жауапты құру қазіргі қиын жағдайда. Әлеуметтік көмек беріледі, егер қатысса бірі екі ұсынылған мәселелер: өтініш берушінің қаражат жоқ, қамтамасыз ету үшін өзінің мазмұны; өтініш беруші қабілетті емес қамқорлық, өзіне көмек қажет-жайлар бойынша немесе қадағалау. Талаптар материалдық көмек көрсету туралы негіз болып табылады үшін оны ұсыну. Барлық әлеуетті тасымалдаушылар тиіс, ең алдымен, қолда бар, олардың мүмкіндіктері, сіз көріңіз өздері қамтамасыз етсін. Бұл міндетті алдын ала шарты: олар барлық мүмкіндіктерді пайдалануы, бұрын, туралы мәлімдеуге және қажет болған әлеуметтік көмек. Әлеуметтік қызметкер анықтауға міндетті, шын мәнінде немесе жоқ клиент алуға құқығы бар әлеуметтік қолдау, муниципалдық тұрғын үй мақсаты, аванстар немесе басқа мемлекеттік жәрдемақы. Еңбекке жарамды адам, әдетте, қамтамасыз ету жағдайында өз мазмұны. Егер жұмыссыз мұқтаж экономикалық көмек, онда әлеуметтік қызметкер тиіс, біріншіден, көріңіз көмектесу адамға жұмыс табу үшін, осылайша бір өзі еді өзіне қамтуы тиіс. Бұл жағдайда жұмыспен қамту айналады одақтасы, онымен қызметтес бөлімі әлеуметтік көмек, көмектесу үшін өтініш берушіге сәйкес жер табу өтті. Экономикалық көмек көрсетілуі мүмкін адамға достигшему 18 жасқа. Бұл қаржылық қолдау жабады және тамақтану шығындары тұрғын үй, жергілікті қоғамдық көлік, жазылу газеттер мен теледидар, киім-кешек, медициналық қызмет көрсету (соның ішінде дәрі-дәрмектер) үшін төлемді, телефон, бос уақытын өткізу. Тұрғын үй құны құжаттармен расталуы тиіс. Ақшалай көмек азаяды, егер өтініш берушіде бар табыс көзі. Туралы өтініш экономикалық көмек, жазбаша нысанда жасалады, барлық кірістер мен шығыстар тіркеледі осылайша. Экономикалық көмек ретіндегі субсидия талап етпейді өтеу. Бөлімі әлеуметтік көмек талап етуі мүмкін ақпаратты, құжаттар мен материалдық жағдайы туралы, өтініш берушінің мәліметтер, банктік құжаттар, құжаттар шығыстар туралы, өмірге және т. б. Егер дана дұрыс емес немесе толық емес ақпарат өтініш берушіге ұсына алады қайтаруға бұрын төленген ақша. Қолдау экономикалық, саяси және әлеуметтік шарттар бар, базис үшін, тұрақтылықты қоғамның. Кез келген өзгеріс бірі осы сала бірден көрінеді. Ретінде біз білеміз, тарих, елемеу, осы байланыстардың әкеледі әлеуметтік тұрақсыздық. Екінші жағынан, өзгерістер, осы құрылымы үшін қажет болса, қоғамның табысты дамуы. Өмір сүру жағдайын жақсарту халықтың – міне, көбінесе, мақсаты реформалар. Бірақ Украинадағы өмірлік жағдайлар түрлі топтарының өзгерді өңіраралық ынтымақтастықты дамытуға мүдделі. Тұрғысынан осы өзгерістердің қажеттілігі, әлеуметтік қолдау, халыққа күрт өсті, және жалғастыруда әлі күнге дейін. Жалпы талдау көрсеткендей, қызметінің әлеуметтік көмек ажырамас бөлігі болып табылады әлеуметтік саясат қазіргі заманғы Украин мемлекет. Олардың қажеттілігі – сұрақ етпейтін, талқылау, олардың тиімділігі – проблема қазіргі заманғы Украина. Айқын мұндай кемшіліктер әлеуметтік қызмет Украина: жұмыс тек «әлеуметтік қорғалмаған топтарына халықтың», ал басқалары кең ауқымды адамдар тобының да назардан тыс; болмауы бірыңғай әлеуметтік саясат; төмен (тезірек жеткіліксіз) біліктілігі әлеуметтік қызметкерлер; мардымсыз жинағы әлеуметтік қызметтер көрсету; әлеуметтік теңсіздік. Соңғы дәрежесі теңсіздікті қабілетті әкелуі тұрақсыздық, қоғамдағы әлеуметтік жарылыстары, бұзылуына өндіргіш күштер. Сондықтан өркениетті қоғамдардағы саяси құрылымын жүргізеді саясатын жұмсарту, әлеуметтік теңсіздікті жағдай жасау, қанағаттандыру үшін ең болмағанда ең төменгі материалдық және рухани адамдардың қажеттіліктерін, бұл арқылы қол жеткізіледі, салық саясаты, кеңейтумен және тереңдетумен әлеуметтік қорғау жөніндегі жұмысты аса таршылық көріп отырған халықтың. Жағдайында дағдарыс жағдайын Украин қоғамның бірде-теориялық тұрғыдан да, көп іс жүзінде қоюға болмайды міндетін теңсіздікті жою. Сөз болуға тиіс болдырмау туралы оның шектен, яғни жорамалдар жаһандық поляризация әлеуметтік топтар, қабаттары мен сыныптар құтылу мақсатында әлеуметтік жарылыстың қамтамасыз ету және қоғамдағы тұрақтылық. Саясат түсінеді жарылыс қауіптілігі осындай жағдай. Нақты қадамдар жасауда оның алдын алу үшін. Бірақ бұл қадамдар жиі непоследовательны, ал қабылданатын шаралар болып табылады емес, толық және, ең бастысы, нашар іске асырылуда. Жоқ күмән, оның мазмұнына салыстырмалы талдау әлеуметтік саясат әр түрлі мемлекеттердің едәуір байытуға теориясына және тәжірибесіне байланысты. Сол уақытта игеру кезінде шетелдік тәжірибе әлеуметтік қолдау саласында халықтың қажет толық ескеруге, тарихи жағдайлар мен ұлттық ерекшеліктері Украина. Керек есте қалыптасқан біздің елде (және бар орын өткен) әлеуметтік қамсыздандыру жүйесін, сондай-ақ, әрине, мәдени ерекшеліктерін, менталитетін, салауатты өмір украин қоғамның ақылға қонымды толықтыра отырып, оны енгізілген жаңалықтарға сүйене отырып, жаңа қоғамдық-саяси ахуал.
R ақпарат